Jannet Koster (projectleider), Thomas Oijen (teamleider financiële administratie) en Tineke Hermens (medewerker creditbank) van de gemeente Breda vertellen over het project ‘Bouwen aan inzetbaarheid’; vooral gericht op de medewerkers in administratieve functies.

Er gaat veel veranderen door de digitale ontwikkelingen: werk verdwijnt en werk verandert. Daarom is het in deze tijd belangrijk om je bewust te worden van je eigen kwaliteiten én dat je zelf de regie kan pakken.

Wat is bouwen aan inzetbaarheid precies? Wat is tijdens dit project goed gelukt? En wat kan volgende keer beter? Luister naar onze podcast.

Het project is eigenlijk een wake-up-call. Hoe gaat je werk er in de toekomst uit zien?

Jannet Koster, Projectleider

Meer afleveringen luisteren?

Luister alle afleveringen van de podcastserie hier of ga naar Anchor, Spotify of Apple.

Heb jij een interessant onderwerp voor onze podcast A&O deelt? Laat het ons weten, dan komen we langs bij jouw gemeente. Stuur een mail naar secretariaat@aeno.nl.

Stuur een email

Subsidie en expertise

Om je taken als gemeente goed te kunnen uitoefenen is een wendbare organisatie met wendbare medewerkers nodig. Wil jouw gemeente ook aan de slag met een project om de wendbaarheid van de medewerkers te vergroten? Klik dan op de knop 'Dat wil ik ook' en A&O fonds Gemeenten helpt je verder met subsidie en expertise.

Dat wil ik ook

Project voorbeelden

A&O deelt ook projecten die subsidie hebben ontvangen. Zo kunnen ook andere gemeenten profiteren van de praktijkkennis die ze hebben opgeleverd.

Project voorbeelden

Contact

De mogelijkheden voor subsidie en expertise eerst bespreken? Neem contact op met subsidies@aeno.nl om jouw wensen en ons maatwerk op elkaar af te stemmen.

Stuur een email

Misschien vind je dit ook interessant