Digitalisering, complexere vraagstukken, de documentendip, iedereen trouwambtenaar, identiteitsfraude en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het klantcontactcentrum en de medewerkers van Burgerzaken van de gemeente Moerdijk zitten er middenin.

En dit lijkt nog maar het begin. Na jaren van relatieve rust is het vakgebied volop in beweging. Wat merken medewerkers hiervan en hoe geef je hier sturing aan?

Bekijk ook deze video over mobiel bellen in 1998 door Frans Bromet:

Accepteer onze cookies om deze inhoud te kunnen bekijken.

Meer afleveringen luisteren?

Luister alle afleveringen van de podcastserie hier of ga naar Anchor, Spotify of Apple.

Heb jij een interessant onderwerp voor onze podcast A&O deelt? Laat het ons weten, dan komen we langs bij jouw gemeente. Stuur een mail naar secretariaat@aeno.nl.

Stuur een email

Subsidie en expertise

Om je taken als gemeente goed te kunnen uitoefenen is een wendbare organisatie met wendbare medewerkers nodig. Wil jouw gemeente ook aan de slag met een project om de wendbaarheid van de medewerkers te vergroten? Klik dan op de knop 'Dat wil ik ook' en A&O fonds Gemeenten helpt je verder met subsidie en expertise.

Dat wil ik ook

Project voorbeelden

A&O deelt ook projecten die subsidie hebben ontvangen. Zo kunnen ook andere gemeenten profiteren van de praktijkkennis die ze hebben opgeleverd.

Project voorbeelden

Contact

De mogelijkheden voor subsidie en expertise eerst bespreken? Neem contact op met subsidies@aeno.nl om jouw wensen en ons maatwerk op elkaar af te stemmen.

Stuur een email

Misschien vind je dit ook interessant